with you ♥

Hejsan underbara lördag!

Hur skönt va de att äntligen få sova ut?! Joo de var super skönt . När man vakna hade man fått ett sms från B som lämna oss för Göteborg och sedan imorrn thailand/Dubai , men som sagt hoppas hon får de underbart . De vore ju lite konstigt om hon inte hade de

Idag ska jag äntligen träffa mattias , båda har haft massa plugg den här veckan så vi har tyvärr inte hunnit träffa varandra sen förra lördagen . Vi har ju träffats lite snabbt i skolan och sånt där men de hjälper ju inte , då saknar man honom bara mer . Så vad dagens planer är har vi inte bestämt ännu , han ville bjuda mig på bio så de kanske blir biomys ikväll . De är ju även melodifestivalen ikväll. Men vad vi än gör så vet jag att de kommer bli en super mysig lördag ! ( så som jag har längtat efter den här dagen!) Nu ska jag kolla på film och vänta på att mattias ska ringa mig . Ha en underbar dag !  



Kommentarer
Postat av: Anki

den bilden var rätt cool, det ser ut som du har ett hjärta precis ovanför bröstet :)

2009-02-21 @ 13:34:57
URL: http://zaander.blogg.se/
Postat av: thessie's fashion & life ♥

Vad söt du är :)

2009-02-26 @ 07:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0