girlpower

Hejsan!
Äntligen lov jippi! Gud va skönt . Idag var det en lugnt och rolig skoldag .  Efter skola vart de en snabbis på stan med girlsen , hade sett ett par ruggit snygga brillor häromdagen så då tänkte jag passa på att köpa dem nu medans de finns. De känns lite tidigt att köpa solglasögon i februari men om man ska få dem man vill ha måste man vara ute i god tid . Så nu har jag ett par till glasögon till min samling , har typ 5-6 st nu.

Ikväll blir de lite tjej mys , kanske hyr en film och köper B&J och myspyser. Britta åker ju till göteborg imorgon och sedan åker hon till thailand/dubai så henne kommer man inte kunna träffa på hela lovet . Hon vill hellre vara borta i värmen än att vara hemma i sverige med oss under sportlovet ;) Ne är glad för henne men dock väldigt avundsjuk!! Nu ska jag sova en blund innan britta kommer hit och äter mat. Ha en underbar fredag !!


nya brillsen


Kommentarer
Postat av: Daniella

Snygga! Tänkte också köpa bj, vilken är godast? :-)

2009-02-20 @ 18:21:51
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: tina

fett snygga:) vars har du köpt dom?

2009-02-23 @ 15:37:22
URL: http://eckka.blogg.se/
Postat av: tina

faaan det var nice, då ska jag springa dit imorgon.

och kolla om det lyckligtvis finns ett par:)

vad vare för pris på dom?



hoppas jag bara passa i dem.

tack för tipset.





2009-02-23 @ 16:48:44
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0