sleep mode

Åh nu ska jag äntligen få krypa ner i sängen efter många timmar pluggande. Gud man blir ju helt slut av att plugga riktigt mycket . Har super ont i höger hand av allt skrivande . Jag lär mig bätte av att skriva ner saker. Nu är de bara att hålla tummarna för att jag kommer ihåg de mesta som jag har försökt fått in i hjärnan. De är ju bra att italienska provet är direkt på morgonen då kanske de finns kvar (hoppas) . Nu har den här veckan har de ju bara varit en massa plugg efter school så har inte hunnit träffa mattias något , så jag saknar honom nå enormt nu alltså!! Kommer bli så underbart när jag äntligen får mysa med honom. Ne nu ska jag finally sova !
Hur gör ni när ni ska plugga , tips?



GODNATT!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Fin blogg :)

2009-02-19 @ 16:43:15
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

söt blogg du har! =)

2009-02-19 @ 19:09:54
URL: http://liiitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0