prom night

Godmorgon!

Igår så var jag med mattias och vendela , hyrde Prom Night som vi kollade på . Den var ju super läskig!!
De handlar om en tjej som vars lärare har blivit besatt av henne , för att få tag i henne dödar han hennes familj . Efter tre år i fängelse rymer han från fängelse , samtidigt ska hon gå på sin studentbal. 

Så de va lite läskigt . Fast vi satt och gissade vad som skulle hända nästan hela tiden , de blev mindre läskigt då . 
Idag ska jag och älsklingen hitta på något myspys . Ska snart ta och väcka honom. De blir säkert att vi kollar på melodifestivalen . Agnes är med ikväll och jag tror hon kan ha en jätte bra låt. Vad tror ni? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är läskig!!

2009-02-28 @ 19:52:19
Postat av: Jessica

jag tyckte inte prom night var så läskig när jag såg den. Har bra handling, men att alla dör förutom två stycken känns lite överdrivet. Det är då den började bli dålig ;)

2009-03-01 @ 14:30:09
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0