daydreaming

Godkväll!

Kom nyss hem från mattias , va tvunget att åka hem ganska tidigt eftersom han ska upp och jobba tidigt imorgon.
Vi tog iallafall en tripp på stan idag , eller vi hann bara gå på h&m och MQ eftersom han kollar på mq i flera timmar typ . Sen åkte vi hem och fika lite macka & oboy . Efter de spelade vi lite xbox , de va ett krigsspel som jag inte  riktigt kände för först men sen va de rätt så roligt endå . Shit de måste förbli en engångsförtelse annars kanske jag blir värsta geeken !

Imorgon ska jag vara " den snälla storasyster " , låter nämligen Tilda vara hemma från skolan imorgon. De ska faktiskt blir mysigt . Vet inte riktigt vad vi ska hitta på . Kanske åker ner på stan och käkar lunch . Har ni några förslag ?



Kommentarer
Postat av: thessie's fashion & life ♥

Ni kanske kan se en kul bio? :) Det tror jag är kul.

2009-02-25 @ 07:45:32
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0