ledig

Godkväll !
Idag så har jag tagit de lugnt ett tag på morgonen , sen var jag tvungen att åka och kolla min syn för körkortet . Som jag visste så är jag närsynt men jag tror att de har blivit lite värre , fy emma ! Så nu måste jag verkligen hitta ett par nya snygga glasögon. Sen åkte jag hem och bakade lite kolakakor . Sen har jag även pluggat lite till provet som vi har imorgon.
Imorgon så blir min lilla pojk hela 18 år ! Så efter skolan så blir det till att åka dit och fira honom . Jag hoppas verkligen att han tycker om min present och mitt fina grattis kort jag gjort åt han . Kan ju säga att han verkligen inte förväntar sig de han kommer få . Tur att vi har sovmorgon imorgon så att jag kan vara vaken klockan 12 och sms grattis till honom. Nu ska jag plugga lite och sedan kolla på en film . Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0