lite kan göra så mycket!

Hejhej!
Igår efter skolan så åkte jag hem till älsklingen för att han fyllde 18 år . Han var jätte glad över väskan som han fick av mig . Sen fick han en massa present kort oså , han fick även en touch mobil så nu vill jag också ha de ju . Fyller år om 3 veckor så ska hitta en jag vill ha så kan jag önska mig de .

Idag när jag kom hem från skolan höll mamma och Tilda på att möblera om i hennes rum , så sa jag att jag vela byta säng med henne för den är större så då helt plötsligt möblera vi om mitt rum och nu är de super fint , är hel nöjd. Tänka att de där lilla kan göra så himla mycket!
Nu ska jag springa och klä på mig ordentliga kläder för pappa kommer och hämtar mig stax så ska jag följa med och kolla när Theo har skidskola . De ska bli kul att de lillen på skidor . Men nu måste jag skynda hejdå!



jag och Theo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0