Linje 123

Har nyss kommit hem från bion. Mysigt att gå på bio en onsdag även då man inte håller koll på dagarna nu på sommaren. Vi tänkte gå och se Johan Falk men då gick inte den så vi gick på Linje 123 istället. Det gjorde inte så mycket för den var ju hur grym som helst. Vill se den igen. Riktigt spännande var den. När jag satt där och såg alla poliser som åkte fort på sina motorcyklar genom New Yorks gator så skulle jag också vilja bli polis, fatta känslan av att åka snabbt och påväg att göra något viktigt. Fast det är ju mest önske tänkande för hur ofta är de som i film i verkligheten?
Iallafall rekommenderar verkligen att se Linje 123. Man blev verkligen fast i den. Spännande från början till slut!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag trodde inte den skulle vara så bra. Då kanske det är värt att se den ändå, sen varierar ju alltid smaken såklart. Kanske inte är riktigt min typ av film ändå.. men ett försök kan den ju ändå få:)

2009-08-12 @ 23:41:10
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0