super rolig kväll!

Hejhej

Var väldigt god middag hos mormor. Efter vi ätit jordgubbspaj till efterätt så gick jag till bussen för att möta upp friendsen och åka och grilla och dricka lite. Men sen blev de lite ändrade planer och vi hamnade inne i värmen hos Jessi istället. Vi satt där och drack spelade roliga spel och grillade marsmellows över ljuset. De var vekligen super roligt. Sen blev de en tur ner på stan för några var hungriga. Sen blev de sista bussen hem och sova. ( några bilder kanske kmr)

Idag åkte jag och pappsen ut till farmor och farfar och åt. Övningskörde även en lite bit dit och hem. Sen när jag kom hem så skulle jag och mamma också ut och övningsköra. Vi började på en parkering som vi alltid gjort men eftersom jag kunde allt man gör där så tyckte hon vi skulle ut på vägen och köra och de gick faktiskt väldigt bra.

Nu är jag hemma och tar de lugnt, tänkt ta och kolla på en massa avsnitt av någon serie, vilken vet jag inte än. Har ju en massa favoriter. Vilken är din favorit?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!



2009-04-13 @ 00:22:38
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: LINA

Fin blogg!!

2009-04-13 @ 13:52:35
URL: http://linaflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0