sunshine

Hello sunshines ♥

Vilket underbart väder det är idag !
Ska alldeles strax gå ut och sätta mig i solen med mamma. Det är verkligen skönt i solen. Senare i eftermiddag så ska vi till mormor idag igen. Men idag så blir det påsk middag. Ser verkligen fram emot mormors underbara köttbullar.

Igår kväll så var jag med Jessica och Vendela och tog en fika. Eller jag fikade inte för jag hade ju proppat i mig en massa hemma hos mormor. De var ju ganska skönt väder ute igår så vi satt ute och fikade till 10. Blev nästan lite sommar känsla.

Idag ska jag faktiskt ta och använda mina nya gladiator sandaler. Köpte dem på H&M för endast 250 kr, väldigt billigt.
Ne nu ska jag gå ut. Här ska ingen tid spillas av att sitta inne nu när solen skiner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0