promis

Hejsan

Igår blev jag lurad en gång utav mattias. För ett par veckor sedan hade hans kompis från stockholm frågat honom om han vela följa med honom och hans familj utomlands under påsklovet, men han fick dock inte för sin mamma. Så sen var de inge mer prat om de. Men igår så sa han att hans mamma hade ändrat sig och att han skulle åka bort hela påsklovet. Gissa om jag först blev lite arg att helt plötsligt när påsklovet börjar om nån dag säger han att han ska bort. Sen kom jag på att de va 1a april och hoppades på att de var ett april skämt. Som tur var det de.

Idag var de skola, sen cykla jag hem för att äta lite mat och direkt efter de åka ut till moster och träffa henne, Sebastian och lilla kusinen Elliot. Han blir bara sötare och sötare. När jag kom hem så hade jag och Jessica bestämt oss för att gå ut och gå. Vi var ute och gick i 2 timmar, så nu känns de väldigt skönt. Vi frågade även om Emma P ville joina oss men hon höll på med andra saker. Men nu kommer jag nog att somna väldigt skönt.

Imorgon är det kort dag i skolan, slutar redan vid 12. Sen är de PÅSKLOV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0