Nytt hår!



Igår så var jag och färgade håret och så här blev resultatet, dock var de en aning kort men jag vart hel nöjd annars.

Idag var jag även och gjorde en synundersökning och köpte två par nya glasögon, vilket inte var en dag försent. Har ett par glasögon sen för men dem gillar jag inte så har inte använt dem på över ett år. Men nu så kommer jag se super bra för nu kommer jag få två par nya fina glasögon. Skönt att jag inte kommer behöva ha dem hela tiden. Ser ju som sagt dåligt på långt håll. Men hon sa att jag var precis på gränsen att slippa ha dem när jag kör bil, så de bli glasögon på vid bilkörning. Iallafall när de är mörkt ute, de var väldigt viktigt att jag hade.

Efter att jag varit och köpt glasögon så skjutsade mamsen hem mig till Mattias, väckte honom och sen gick vi och gjorde lite pannkakor. Gick väll dock inte så super bra, de första blev helt katastrof men de sista blev helt okej. Men eftersom de vart typ 2-3 som blev goda så gjorde Mattias lite efterrätt sa han. Det var nudelsoppa haha.
Fick nyss skjuts hem av Mattias för han skulle åka på körskola. Ska träffa han på stan senare för att hyra film som vi ska mysa och kolla på ikväll. Men nu ska jag kanske äta något och titta på favvo serien Gossip girl. See ya!

Kommentarer
Postat av: t h e s s i e' s dagbok ♥

jättefint :D

2009-04-09 @ 10:14:15
URL: http://thessigathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0