can't read my pokerface

Hello sunshines!

Igår så var jag, Anders och Kevin hemma hos Mattias och spelade poker. Anders vann första omgången och jag den andra, riktigt härligt. De två riktiga tävlings inriktade vann. Både jag och Anders blir sura om vi förlorar.

Sen var de dags att cykla hem, de va ju nästan inte ens kallt vid 1 tiden. De var lite kallare än en sommar kväll. Så jag väntar bara på att få gå ut och känna om de är varmare idag. När jag cyklade hem fundera jag på en sak. Vi har pratat lite om att bli hypnotiserad. De säger ju att man är typ som i trans när man dagdrömmer och när man blir hypnotiserad så är de ju någon som säger saker sen tror man ju att de är så fast i verkligheten är de inte så. Så när jag cykla så trodde jag att jag såg några människor gå längre fram och då började jag ju inbilla mig och de såg mer och mer ut som de va någon där. Är de också en lite typ av hypnotisering som man gör själv ?

Idag ska vi till super söta Elliots dop. Ska bli väldigt mysigt. Efter de ska jag träffa min älskling.
Ha en underbar lördag i solen!


Elliot ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0