love♥

Nyss kommit hem från älsklingen min . Vi hyrde bridget jones bara för att den är så bra ! Så hade vi mysigt och drack lite te :)

Prata med min V precis om kärlek , hon har blivit lite nojjig säger hon . Hon är liksom rädd för att hennes kille ska göra slut med henne , hon tror att han inte är kär i henne längre. Alltså de är jobbigt det där , man tänker för mycket helt enkelt . Men kärlek det är en svår grej . När man är kär i en person då är man ju väldigt rädd om den personen . Man vill ju inte att den ska lämna en . Och då blir det lätt att man tänker en aning för mycket . Man börjar " han kanske tröttnat på mig .. " osv . Så kan jag få för mig ibland också , men då äre bara att sluta tänka . Sen ska man inte tänka att bara för att du blir mer kär i personen så kommer inte personen tycka att du är jobbigt och värsta på . Jag tror att den personen kommer bli super glad och förhoppningsvis säga detsamma . Så länge man är tillsammans så är nog kärlek lika ömsesidigt annars gör man nog slut. Men det är normalt att vara orolig , men tänk en stund på det bara och släpp det . För det är onödigt att vara orolig i onödan . eller så kan man säga till personen vad som oroar sig .

idag va det 15 månader för mig och älsklingen tillsamman :) ♥



 
 love you !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0