what a day...

har duschat och fixat nu . Men nu börjar jag bli hungrig igen . Asså imorse när jag vakna efter en timmes sova så var jag så himla hungrig . Det va sjukt va hungrig jag va , skulle kunnat spytt för jag va så hungrig. Aja får väll ta och äta snart . Just nu väntar jag på att min älskade älskling ska komma hem från jobbet . Han jobbar på sin pappas firma bara nu över lovet för att få extra pengar . ( det är ju bra så han kan köpa fina saker till mig ;) hahah... ) . har för mig att han ville åka till stan en sväng , sen kanske kolla på film. Det skulle passa mig aldeles perfekt idag . Är inte på topp idag direkt. Gud vad jag längtar efter att få mysa med han nu . Det är de enda jag behöver nu !! kom hem nu bejbi :) hejdå ♥


älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Va söta ni är <3

2008-10-30 @ 10:07:48
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Ida

Tittar in :)

2008-10-30 @ 18:26:39
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0