it's sunday...

Idag va en rätt slapp dag , vaknade hos älsklingen imorse sen låg vi och mös typ halva dagen . va ganska trött också eftersom man somna kl 4 efter att kolla på film , som jag låg och halv sov tll fast fick inte sova för älsklingen haha...kollade på american psyko hos V sen hemma hos älsklingen kolla vi på Mama's boy. American psyko va ju helt störd , bra men störd ! Sen var det dags att gå hem för skulle iväg på kalas. För B fyller år idag . Grattis ! så då åkte vi hem till henne och fick mat och tårta .De var super mysigt. Sen idag hade min moster datum för bebisen , min lilla kusin ska komma till världen idag hade dom sagt , men har fortfarande inte kommit någon bebis.Så får nog vänta ett tag till , men vem vet den kan komma vilken dag som helst i veckan . Kommer bli så mysigt ! Det blir min första kusin , jag har väntat i typ 10-12 år nu ! Fatta att få köpa bebis saker ... men nu ska jag kolla på bridget jones dagbok och sen sova . natti natti :)

Grattis B på födelsedagen !! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0