så jävla risig !

aahh är så jävla trött för tillfället asså ! Vi somnade inte först än runt 6 kanske sen vakna jag vid 7 igen . Så försökte jag få upp vendela för att gå hem . Vi skulle egentligen sova hemma hos vendela , men så blev det inte . Vi stannade lite längre än vi tänkt och sen la vi oss och sov där . Sen åkte jag hem vid 9 och sov då ist . Först när vi kom till festen var det bara jag och v som var tjejer där hahha. tiden gick och alla blev allt mer dragna , tillslut började folk somna . V och nån annan va uppe , så jag satt vaken typ hela natte och prata med en kille  , stackarn va vaken hela natten sen drog han vid 6 för han skulle jobba . förstår inte hur han  ska orka?! Väldigt trevlig kväll faktiskt . Men ska ta och äta något nu och kanske sova en sväng till . Idag är det en sån jävla ris dag , känner mig as risig . Måste ta en dusch snart !!! ha de bra ♥


Kommentarer
Postat av: Ramin

läs min blogg om du vill bli glad

2008-10-29 @ 15:18:25
URL: http://raminebrahimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0