rätt eller fel?

åh ja det har ju hänt en sak nu som jag verkligen inte kan skriva vad det är , men det är iaf en person som gjort något väldigt dumt !  Och nu känns det som om det bara har satt alla andra i en dålig sits. och jag känner flera personer som är inblandad och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att det ska bli bra , vet liksom inte vilket som är det bästa att göra . ska man säga till personen som det är taskigast mot som inte vet något?    eller ska man säga det och riskera att en annan person får skit för det ?  Det är så himla svårt för jag vill ju inte göra någon ledsen men jag vill ju endå göra det som är bäst . det där känns som om det va svårt att förstå!  sen försökte jag tänka hur jag själv skulle vilja att folk gjorde mot mig och jag skulle vilja att folk sa det till mig direkt , men tänk om man skulle få reda på det senare så vet man att alla har vetat det bakom ens rygg , hur kul skulle de vara ?... en sak jag tänkte också att man blir ganska arg när en person inte förstår hur man tänker och hur man känner , men då tänkte jag efter att jag förstår ju inte hur den andra personen tänker så då måste de ju vara svårt för den personen att förstå mig också! hejhej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0