Buonasera ;)

Idag har vi suttit och pluggat hela dagen i princip . Jag , vendela , matte och weine bestämde oss för att ha en pluggdate idag . Jag satt iallafall och pluggade italienska för har prov i det imorgon . Hoppas att det går bra , känns som att de kan göra det . Ms mamma bakade så hon bjöd oss på fika , väldigt mysigt . Nu är jag faktiskt rätt trött så ska ta och sova snart . Så får vi se hur det går på provet imorgon , får reda på hur det gick på mitt prov i fredags också. Imorgon tror jag att det kmr bli krig i våran klass , för vi skulle ju tänka över helgen över de där bråket . haha så patetiskt , men aja ... det kmr alltid finnas någon som ska hålla på så där . Men nu ska jag kolla på film och sen sova Buonanotte :)


 italien - sardinien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0