begravning

hejhej , igår så var jag ledig från skolan för att jag skulle med min familj på min gammelmormors begravning . Fick dock åka bil i två timmar , men det är ju rätt mysigt endå . Det var en väldigt fin begravning . Men klart det var sorgligt , de är alla begraningar . Men man får ju tänka att det var bäst för henner för hon var så himla gammal , hon hade ju knappt nå liv , satt bara på ett ålderdomshem . Tycker mest synd om mormor , mamma och min moster dom har ju liksom levt hela livet med henne sen hon var ung . Jag har ju också haft henne i mitt liv sedan jag föddes , men jag kmr ju mest ihåg henne sen hon var lite gammlare . Det är ju jobbigt att se mormor och mamma sitta och gråta . Det gör det ännu mer sorgligt . Många gamla härliga minnen dök upp :) ... men sen utanför de där så ska alla göra saker som göra saker som gör mih irriterad . En sak är så himla patetiskt . Till exempel att en person skriver en skämt sak till en annan person i skolan , då tar den  personen illa upp och går till lärarna och säger att hon inte vill gå till skolan blabla . Så nu har det blivit värsta stora grejen i våran klass . vi ska liksom sitta under helgen och tänka på hur vi ska göra saker bättre . Och så kallar dom det som mobbning , men hallå mobbning är väll endå när man fryser ut någon ?!  den personen har ju valt att inte prata med oss , och sen så är hon endå så himla kaxig så vill inte ens prata med henne . Det är typ hela klassen mot 5 personer . Ofta det är mobbning då? fatta att det börja med en liten mening som inte ens betyde något .... bli så trött ! Så nu dras hela klassen med i de här tjafset. Är så jävla patetiskt så det finns inte . Vi går ju liksom inte på dagis . Så vi alla ska nu ta och skriva ner allt vi har att säga till måndag . V , B , S och jag sa att vi kan ju skriva en hel bok tillsamman om allt vi skulle kunna säga . haha ne men vi får väll se hur det blir på måndag . Idag hade vi prov och det kändes som att det gick riktigt bra faktiskt , får veta resultatet på måndag. Nu ska jag kolla på tv och vänta på att V ska ringa mig , så ska jag åka och vara med henne och P . Pusshejs ♥ 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0