untraceable...

Hemma nu ! Typ direkt efter skolan så tog jag cykeln hem till älsklingen , så började de snöa precis när jag skulle cykla . Då blev jag bara irriterad för att de va kallt och blött , men sen när man är inne i värmen så är snön rätt så mysigt. iallafall så hjälpte han mig att plugga det sista inför mitt prov som är det första jag har imorgon. Efter att ha pluggat så blev det mysstund , hans mamma hade hyrt en film som vi bestämde oss för att kolla på . Den hette untraceable som va om en tjej som jobbar på FBI:s avdelning för internetrelaterade brott. De får ett tips om en sida och där det står kill with me sen ska man klicka enter. Det är en sida där en mördare torterar sina offer och visar de live på internet. Ju fler tittare ju fortare dör offrena. Den va riktigt läskig men endå såå himla bra . Rekomenderar den starkt om man gillar sån typ av film . Men nu ska jag sova så jag är pigg på provet imorgon . Godnatt !



Untraceable! Riktigt bra , spännade och läskig film !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0