the love gets stronger

Godkväll ! har pluggat och grejat nu . Ska alldeles strax gå och sova . Imorgon sista dagen i skolan sen helg . Wiiihoo . Efter skolan ska jag till stan med älsklingen , sen ska vi från ladet upp till polhem och baka lussebullar som vi sedan ska sälja nu i helgen då de är skyltsöndag . Efter bakandet ska jag och älsklingen gå på biooo! Mysigt . Det får bli våran ett och ett halv års firande . För vi har ju varit tsm 1,5 år på måndag och hur kul är de att göra nå speciellt på en måndag ?! visst finns de några som tkr de men jag tkr faktiskt inte de . Men ska sova nu så att jag är pigg imorgon för vad jag tror nu så kommer inte jag komma hem något imorgon först än sent så bästa att få bra med sömn . Godnatt !


vi i skolan ;)
jag & v där bak !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0