söndagsmys...

Såå himla gott med mormors köttbullar , gud va jag åt . Sen blev det god efterätt också . Myspys! Efter åkte jag och älskligen och hyrde film . Det blev Day after tomorrow och Definitely maybe , fast hann bara börja titta på definitely som verkar vara riktigt bra . Hade riktigt mysig med baby idag !! Efter snart 1,5 år tillsammans och det känns så här bra så känns det jju bara positivt att vi kommer kunna vara tsm mycket längre . Du vet att jag älskar dig älskling !!

Sen finns det ju en del störda människor . Hur fan tänker man när man gjort en sak som alla är emot en på , sen gör man ingenting för att göra det bättre utan man fortsätter på samma spår ?! Och hur fan tror man att folk bara ska kunna glömma bort en sån pass stor grej ?! Hur kan vissa personer bara blunda för allt och låta det fortsätta?!


jag och baby hos mormor ♥

Kommentarer
Postat av: LittleBlackHeart

Kollar in din blogg :-)



2008-11-03 @ 11:08:08
Postat av: Stoffe

mm dem brukar vara underbar, far/mormors mat

2008-11-04 @ 06:06:47
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0