skojsigt

Det blev tyvärr ingen träning för min del valde plugget ist . Men var endå tvungen att åka till träningen en stund iallafall för vi skulle ha ett litet möte , så kände att de va jag tvungen att vara med på. Så nu är jag hemma igen . Har precis haft lite kvälls fika med mamma och syster . Mysigt mysigt. Nu är det ugly betty och sen deperate housewives men jag tror nog att jag inte kommer kunna se de för det känns viktigare att plugga , men känns synd att inte kunna se . Men det kommer väll repriser kan man hoppas på. Ska plugga ett tag nu men på torsdag är det äntligen över. Eller över och över , över för ett tag iallfall för nästa vecka är det nya prov . uscha ! men tjing så länge !



såg nyligen att ett av mina inlägg var på blogg.ses startsida ! haha de va ju lite kul :)

Kommentarer
Postat av: Ariyan

Va mysig blogg du har=)

2008-11-18 @ 20:11:25
URL: http://ariyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0