Playa del sol

Just nu är jag så himla trött så att jag kommer somna vilken sekund som helst. Den här dagen har gått så himla fort . Var först i skolan , direkt efter det så åkte jag hem till min älskling . Vi tittade på " Playa del sol " . Det är faktiskt bra , väldigt rolig. En kille där är så himla blåst . Han sa typ " om man öppnar munnen och inte säger något , då är man tyst " . Hahah gud så smart av honom tyckte jag då ! ... Imorse vid 9 så var min moster på bb och skulle börja sätta igång henne så att barnet ska komma ut någon gång . Nu har vi ju väntat över 2 veckor mer än vad vi skulle på bebisen . Så inatt hoppas vi att den kommer . Så imorgonbitti hoppas vi att jag har fått en liten kusin . Lovar att min mamma inte kommer kunna sova på hela natten hon är sååå taggad på de här hahah.. men jag ska sova nu direkt för jag somna hos älsklingen för jag är så trött så godnatt !


Han är så rolig !

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: tack tack



åh playa del sol va jäkligt länge sen man såg. Skitkul!

2008-11-06 @ 07:28:33
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0