Läskigt!

Hejhej! Idag sov jag väldigt länge , vakna kanske runt halv ett . Jag brukar vakna typ 10-11 i vanliga fall , så idag har jag verkligen sovit ut . Igår kollade vi iallafall på idol och hur bra va inte robin igår då ?! Speciellt låten " fields of gold " gjorde han skit bra !! Efter idol så kollade vi på en film som vi hade hyrt . Kallt byte hette den . Den va faktiskt bra , väldigt läskig !! Den handlar om fem personer som ska åka snowboard , fast de vill inte åka där andra åker så de bestämde sig för att åka till ett ställe där det inte finns nå civilisation alls . Sen händer de en olycka , det finns ingen täckning där de är . Sen hittar de ett gammalt övergivet fjällhotell som dom tillbringar natten i . Under natten händer de saker och de börjar ana att de kanske inte är ensamma där . Ja om man gillar läskiga filmer så tkr jag man ska se den . Haha vi satt och gömde oss under filtar när det vart som läskigast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0