imorgon är det helg!

åhh vad trött och ont i huvudet jag har efter den här dagen . Tror att det började efter jag hade gjort klart mitt italienska prov. Gud vilket långt prov de va , skrev hur mycket som helst. Max poängen var 269 ! Det känndes bra efteråt iallafall. Resten av dagen va ganska så seg , men fick sluta lite tidigare vilket va väldigt skönt . Det är en italiensk kille som har addat mig på msn , vet inte varför . Men tänkte de kan ju vara ganska lärorikt att prata med honom , kan ju lära mig mer italienska . Så nu försöker jag så gott jag kan att skriva lite på italienska  haha . Ska egentligen börja läsa min bok nu!! men orkar verkligen inte göra de nu , usch ! Ska göra de om en stund . Ikväll är det träning också som jag ska på . Äntligen helg imorgon , hur skönt som helst , men nu ska jag gå Tjing !



Kommentarer
Postat av: melanie

snygg blogg:D

2008-11-21 @ 12:52:04
URL: http://melaniejanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0