happy feelings !

Goddag ! Tisdag idag så vilket betyder den skönaste skoldagen av alla , har 3 lektioner och slutar kl 1 . Trodde att jag hade tappat bort min mobil idag också . Leta på några ställen men sen hitta jag den i mitt rosa pennfack. Fick panik ett tag när jag inte hittade den, jag menar vart ska man börja leta någonstans . Man kan ju ha tappat den på så himla många ställen . Om man tappar den ute är det ju nästan kört . A men som tur är så hitta jag den . Nu sitter jag i soffan och kollar på desperate housewives. Senare idag ska jag nog kolla på bond-filmer med älsklingen och anders , fast de beror på när de slutar skolan för jag måste ju åka till träningen som börjar klockan 6 . Men jag hinner nog dit ett tag innan . Apropå inget vill jag bara säga att allt känns så himla bra just nu . Hoppas att allt bara stannar så här bra .  



Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg :)

2008-11-04 @ 16:23:49
URL: http://nathaliielindemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0