Gossip girl !

usch för denna huvudvärk , har haft ont enda sen jag kom hem . Har inte läst något ur min bok som jag hade tänkt göra . Blääää! Allt va blä idag , när älsklingen ringde föll de en massa tårar helt utan anledning , men de va nog för jag har ont i huvudet sen tror jag att mensen gör en stor roll i det hela !  Ne har nyss duschat så nu ska jag kolla på gossip girl , avsnitt 10 på andra säsongen . Måste säga att de är ruggigt bra ! haha . Godnatt allesammans !


Är han inte för söt ?!
haha älsklingen med kanin öron !

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gossip girl är jättebra:) fast börjar bli lite tråkigt nu men hoppas att det blir bättre igen fast du kanske tkr tvärtom

2008-12-03 @ 23:46:27
URL: http://miickann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0