äntligen en bebis !

nu har äntligen min kusin kommit till världen . Vi har väntat och väntat men idag kom den äntligen ut . Det blev en pojke och han ska hetta Elliot precis vad jag hoppades på för jag tycker det är så gulligt. Min moster mms en bild på honom och gud va söt han var. Imorrn slutar jag tidigt så då ska jag gå ner på stan och köpa något till min lilla kusin Elliot och kanske något till min moster också. Gud va glad jag är nu , fick mms på bussen hem från träningen och jag fick tårar i ögonen för jag vart så glad. Mamma blev över lycklig hon firade t.o.m med lite vin hahah..Välkommen till världen Elliot !!! ♥ ska kolla på gossip girl sen sova godnatt !


välkommen till världen Elliot!♥

Kommentarer
Postat av: SensationalDesign.blogg.se

Sugen på ny bloggdesign? Få din blogg unikt designad av mig för endast 50 kronor! :)

2008-11-07 @ 13:13:16
URL: http://sensationaldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0