Never letting go

Hej ! Nu har ännu en skolvecka börjat igen men nästa gång en ny börjar är det faktiskt den sista före lovet . Jippi! Idag behövde vi inte ha någon matte så då fick vi gå ner till stan istället och där var ju Alice från Idol och sjöng så vi gick och kollade på henne. Hon sjunger ju så himla bra. Sen var de tillbaks till skolan för att göra dataprov . Det gick rätt så bra tror jag . Tidigare idag så fick vi tillbaka vårt projekt & företagande prov , de gick väldigt bra . MVG ! wiihooo! Efter skolan så följde jag med britta och jessica på stan en sväng. Sen nu är jag hemma och kanske ska börja plugga lite för vi har ett sista prov innan julen och de är näthandel. Ska även fundera vilken klänning jag ska köpa till jul , har två stycken som jag funderar över . Mår lite bättre idag , endå lite ledsen innerst inne . Men jag bara hoppas och hoppas på att de blir perfekt till slut . Tjing så länge !




Never letting go ...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0