think of me

Godkväll !
Nu är även tisdagen avklarad . Idag fick vi tillbaka vårt idrotts prov , hade inga stora förväntningar eftersom jag inte pluggade så värst mycket till det , men duktigt gjort nog så fick jag MVG. Det kändes väldigt bra . Slutade vid ett idag så åkte hem och kollade på film . Lite senare kom älsklingen hem till mig så var han med mig tills jag skulle på träningen . Va inte nå super taggad på träning innan kan jag säga men sen när det hade gått sådär en timme av träningen så va det kul och det gick rätt så bra idag också . Imorgon har vi sovmorgon enda till tjugo i ett så imorgon kan man verkligen sova ut , skönt ! Så det blir ju verkligen en kort dag imorgon med två lektioner.
Måste bara säga att jag längtar jätte mycket tills på söndag för då ska vi några stycken ha " Lilla julafton" , vi ger lite julklappar , dricker glögg , kanske skulle äta mat och sjunger singstar och sånt kul . Myspys ! Då får vi även se vad älsklingen tycker om mina julklappar till honom , hoppas han gillar dem . Imorgon ska jag vara med älsklingen efter skolan men han ska även träna lite boxning så under tiden när han och kevin tränar ska jag faktiskt passa på att plugga lite matte till provet på torsdag. Nu ska jag titta klart på Get smart som jag inte hann kolla klart på idag kanske även kollar på nån mer film . Godnatt !


lilla julafton - 07

Kommentarer
Postat av: jojo

Grattis till Mvg ;) Fin blogg

2008-12-17 @ 10:42:53
URL: http://jojochoklad.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0