goodie

Godkväll ! Idag var det sovmorgon som var riktigt skönt . Vi fick tillbaka vårt ekonomi prov som vi hade för några veckor sedan . Jag hade inga förväntningar eftersom det inte kändes som att jag hade pluggat så mycket. Så när jag fick reda på resultatet så blev jag glatt överaskad för då hade jag fått full pott . Alla rätt vilket självklart innebar MVG . De va verkligen kul tycker jag . Hoppas de går lika bra på de andra tre provena jag haft nu förra veckan och den här . Hade turism prov idag och blir ganska osäker på hur de gick men de har jag känt vid alla prov satt . De är bara att hålla tummarna . Nu tror jag att de kanske bara är 2-3 prov kvar innan jul . De känns så himla skönt ! Räknar dagarna till jul nu . Och apropå jul så följer jag julkalendern oftast på mornarn med lillesyrran . Jag tycker faktiskt att den är bra . Imorse missade jag ju den eftersom jag hade sovmorgon så jag tvingade älsklingen att se den med mig nu på kvällen ist. A för efter skolan åkte jag hem till honom . Vi kollade på några avsnitt av How I met your mother sen så var hans familj och klippte sig hos deras moster så då hjälpte vi dem att förbereda maten , vi skalade potatis och gjorde köttfärs . Sen när de kom hem så vart de tacosoppa , de är faktiskt riktigt gott . Sen blev de en liten kvälls promis för han gick en bit med mig hem . Och nu ska jag alldeles strax sova . Känns så skönt att inte ha pluggat idag ! Men de varar kanske inte länge. Godnatt !



var fina tomte förra julen på vara lilla julafton för oss vänner ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0