ont ont!

Hej ! usch, fy och blä för att ha ont i halsen . Idag va en rätt så lång skoladag , och de blev bara jobbigare och jobbigare ju längre de gick för min hals gjorde bara mer och mer ont. Vill inte vara sjuk ! Har träning ikväll som jag är tveksam att gå på sen är det ju hemma match på lördag också . Så får se hur de blir. Imorgon fick vi sovmorgon till klockan 12 , väldigt skönt . Men däremot måste vi göra några uppgifter hemma men de gör man ju lätt. Så imorgon blir det bara 3-4 timmar projekt . Sen är det finally helg ! Har inte planerat något inför helgen än men något hittar man alltid på. Ska jag vänta på mamma och få i mig lite mat och se om jag blir nå piggare av det så kanske jag kan träna .Mest av allt skulle jag vilja ha baby här som håller om mig just nu ! Ska kolla på one tree hill nu  Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0