De första klapparna

Godmorgon!
Första dagen på jullovet , härligt! Vad som händer idag vet jag inte riktigt , tar de lite som de kommer . Hittar nog på något med älsklingen iaf men han ligger fortfarande i min säng och sover , ska väcka han om ett tag om de går .
Igår hade vi jätte mysigt . Det var en hel del julklappar med en massa roliga rim till . Först kom tomten och delade ut alla klapparna , sen började vi med att öppna dom roliga/oseriösa julklapparna . Jag fick oranga vantar , oranga leggins och oranget godis bara för att jag inte tkr om saker som är orange. Sen i min seriösa klapp av älsklingen så fick jag armani diamonds parfymen som jag ahde önskat mig + bad skum och massage olja. Jag gav honom en lyle&scott t-shirt , deodorant från DKNY eftersom han redan har den parfymen sen fick han även en lite bok som det står " En kärleksförklaring" , där fyller man i massa saker , minnen , hur man blev tsm osv. Den tyckte jag skulle bli bra eftersom de är lite mer personligt och gulligt.
Sen gav vi kev en super stor tröja som han skulle gymma i och så hade jag skrivit med sprit penna på den " Biff kevin " det var faktiskt riktigt snyggt. Sen var de en hel del klappar.Anders som vi var hos bjöd på mat , sen blev de fika till klapparna . Glögg och peppisar. Och tomten kom ju med snön också , Hoppas att snön håller i sig. Ikväll ska vi klä granen iallafall . Myspys! Ne nu ska jag väcka älsklingen får se hur lång tid de tar . Tjing!



kev , älskling & jag


 vendelas fina mössa hon fick av kev ;)


Kevins tröja , väldigt fint skrivet av mig tkr jag !
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0