Lilla julafton!

Godmorgon!
Igår hade jag mys kväll med älsklingen och kev , vi hyrde film och köpte godis . Tror filmen hette Parfyme eller nåt sånt . Den var hyffsat bra men den var himla skum .
Nu sitter jag här och ska göra ordning mig inför lilla julafton . Det kommer bli super mysigt . Vi ska väll dricka lite glögg och fika . Sen kommer nog tomten med lite julklappar också . Spännande. Vi får se hur snäll jag har varit i år . Hoppas jag får nå fint . Älsklingen kommer få tre saker av mig , två användbara och en sak som är en gullig och personlig sak. Hoppas han bli glad över sin julklapp. Ne nu ska jag klä på mig . Tjing !


hoppas tomten kommer i år igen !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0