we wish

Hejsan!
Idag har de allra sista julklapparna blivit köpta . Hittade en super fin skjorta till min pappa , en blå/vit mellan rutig skjorta . Riktigt snygg . Sen köpte jag en blå/turkos skål och en doft påse i samma färg som luktade super gott till Ulrica (älsklingens mamma ) sen köpte jag även hennes favorit godis och la i skålen sedan slog jag in det i selufan papper. Åt lite julmat där hos dom ikväll och då fick jag en lite julklappa av dem , fick ett par fina pärl örhängen i silver . Super fina precis såna som jag gillar.
Tycker så himla synd om älsklingens lilla syster för hon är sjuk och har feber , inte roligaste dagen och ha feber på imorgon . Håller tummarna för att hon ska vara piggare imorgon.
Imorgon blir det väll till att gå upp i hyffsad tid , ska åka till moster vid 12 ungefär . Vi firar jul hos moster m. familj i år eftersom de har lilla söta Elliot i år . Kommer nog bli lika mysigt de. Senare på kvällen ska jag hem till pappi och fira jul där . Men nu ska jag kolla på gossip girl och sedan sova . Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0