idol final

Hej ! Äntligen fredag . Imorse tittade vi på lucia och britta var jätte duktig. Efter lucia gick vi och hade lektion , vi fick jobba med vårat projekt hela dagen så att vi skulle bli klara med det . Sen när alla var klara så var de redovisning . Det gick bara bra . Skrev även klar min julsaga som jag till slut fick ihop lite ideer till . Vi fick sluta tidigare idag så då gick jag , sofia och vendela på stan ett tag . Jag letade efter julklappar till älsklingen och till slut hittade jag några saker . Jag hoppas att han blir nöjd med de jag hittat. Sen åkte jag hem för att äta lite tacos . Ikväll är det ju idol finalen och då ska jag hem till jessica och titta på den med henne och britta . Ska bli myspys . Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0