Gossip girl maraton

Hejhallå !
Igår så var jag med kevin och älsklingen . Möte upp dem på gymmet fast jag gymma inte jag va bara med på sidan och hejade på . Kändes som om jag byggde muskler bara av att vara där haha. Sen gick vi hem till älsklingen och efter en stund kom kev dit . Han hade med sig ett roligt spel som hette " helt hysteriskt" . Det var att en person skulle kolla på en bricka där det stod ett ord och de andra spelarna ska försöka gissa vad ordet är genom olika frågor . Under spelets gång så kan man får enskilt eller gemensamt tvång t.ex. " du måste avsluta varje mening med Fast de menar jag ju förstås inte . Det var så himla roligt speciellt när någon fick många tvång . Senare kom anders så var han med och spelade, Mycket roligt.
Idag så har jag inget planerat så jag har börjat att kolla igenom Gossip girls första säsong igen . Tänkte ha lite Gossip maraton. Fast om något annat skulle dyka upp så kanske gossip får vänta . Så nu ska jag fortsätta kolla på ännu ett avsnitt Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0