finally

Hej!
Nu är det äntligen jullov , super härligt! Igår så träffades vi i klassrummet i ungefär en timme och prata lite och fick fika . Sedan så fick man gå och titta på skolans talanjakt . Den var väldigt rolig. Efter talanjakten åkte jag hem till älsklingen , hans mamma bjöd på lite lunch. Sen skulle vi baka pepparkakor för vi skulle göra ett varsit hjärta och skriva allas namn på som vi ska ge på lilla julafton . Men innan de så åkte vi ner på stan för degen skulle ligga framme i typ 4 timmar. På stan så hittade älsklingen en ny jacka och ett par nya skor , riktigt snygga . Sen åkte vi hem och bakade , fina blev de men sen var glasyren kanske inte lika så fin men de är tanken som räknas . Sen på kvällen åkte vi hem till min pappa och lille bror Theo och åt mat och klädde granen . Myspys . Älsklingen fick även en tavla av pappa med en indian på som han sa förut att han tyckte va snygg. Ne nu ska jag göra mig iordning hörs senare , tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0