Snart 15 underbara månader !♥

Den första september har jag och min älskade älskling varit tillsammans i hela 15 månader , det blir väll typ 1 år och 3 månader . Fattar inte att vi varit tillsammans så länge . Tiden går för äckligt fort , känns som om vi nyss vart tillsammans . Om man tänker logiskt så borde man ju börja tröttna på varandra nu , men för både han och mig så blir vi bara mer kära ♥ Det är så himla underbart !!  Han sa till mig för någon dag sedan att som de känns nu vill han spendera sitt liv med mig :) blev hur glad som helst när han sa så :) han är för underbar :) Hoppas verkligen det håller livet ut :D
Älskar dig bejb ! ♥




I choose you ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0