mama mia ♥

Det blev iallafall bio . Älskligen bjöd mig på mama mia . Min andra gång på den , men lika bra varje gång ! Vill se den igen ju ....! Alltså de lär ju vara den bästa filmen på länge iallafall . Måste verkligen köpa den när den kommer ut på dvd. Innan jag såg filmen visste jag inte att abba hade så många bra låtar. Men alla låtar som är med i filmen är ju hur bra som helst . Alla skådisar sjunger ju jätte bra . Pierce Brosnan som vart jätte rädd när han fick reda på att han skulle sjung sjöng ju jätte bra . Sen hur snygg är han inte då , alltså för att vara gammal ? ..  jag tror att de här kommer bli en film man aldrig tröttnar på :D Jag säger bara älska mama mia :D 


Kommentarer
Postat av: laann

din design är über snygg :o <3

2008-08-24 @ 02:44:25
URL: http://laaann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få gratis kläder? :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1031

2008-08-24 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0